IP-телефонія для Бізнесу під ключ

IP-телефонія для Бізнесу під ключ
IP-телефонія грунтовно змінила спосіб комунікації між бізнес-організаціями. Вона являє собою складну технологію спілкування, яка надає всі види зв'язку: аудіо, відео, дротову і бездротову передачу голосу через використання Інтернет протоколу (IP).
 
Іншими словами, IP-телефонія — це термін, який об'єднує всі технології, які працюють завдяки підключенню через Інтернет-протокол для передачі факсу, голосу та інших форм інформації.
 
Одною з головних переваг IP-телефонії є можливість збільшення продуктивності. Вона підтримує безліч додатків і пристроїв, що дозволяє співробітникам більш ефективно і оперативно виконувати свої завдання. Спеціальне програмне забезпечення IP або GSM Шлюзи IP телефони, наприклад, дозволяє підключати телефон до комп'ютера або ноутбука. IP- є хорошим способом для комунікації співробітників, які знаходяться в різних точках земної кулі, що дозволяє заощадити на перельотах та проведенні тет-а-тет конференцій.
 
Наступною ключовою перевагою IP-телефонії є покращена бізнес-стійкість. Рішення IP-телефонії спеціально структуровані для виявлення і усунення всіх слабких місць та локальних проблем в експлуатації.
 
Одною з найбільш значних переваг цієї системи зв'язку є економія коштів. Загальна система управління IP-телефонії впорядкована в одному місці, що, у свою чергу, знижує витрати на переміщення, внесення змін та оновлення.
 
IP-телефонія дозволяє якісно підвищити рівень зв'язку з клієнтами. Успіх будь-якого бізнесу залежить від задоволення потреб його споживачів. Якісний зв'язок відіграє дуже важливу роль для підтримки надійності комунікації з ними. IP-телефонія надає бізнес-компаніям різноманітні варіанти для бізнес-компаній для налагодження ефективного спілкування з клієнтами, знижуючи витрати на інфраструктуру.
 
Серед ключових переваг IP-інфраструктури слід також виділити:
- вона чудово інтегруєттся з CRM системою і часто є передумовою її впровадження;
- її онлайн частина має свою міні CRM систему, якої може бути достатньо;
- можливість концентрації на основних бізнес-функціях;
- автоматизація рутинних адміністративних функцій;
- скорочення адміністративних витрат;
- інтеграція додатків і програм;
- спрощене управління телекомунікаційною інфраструктурою;
- підвищення ефективності IT-ресурсів;
- спрощення комунікації з віддаленими співробітниками;
- додавання інноваційних функцій;
- ефективне управління факсом, голосовою та електронною поштою;
- безпека та захищеність;
- допомога в подальшому розвитку бізнесу.

 
IP-телефонія є невід'ємним сегментом в конкурентному і швидкозростаючому підприємницькому середовищі
Компанія Альфа Ком надає послуги по впровадженню IP-телефонії, підбором та забезпеченням обладнання.
 

Статті не знайдені!

ЗАМОВТЕ ЗНИЖКУ НА ПОСЛУГИ СЕРВІСУ ПРОСТО ЗАРАЗ!

Залишіть запит і ми зв’яжемось з Вами