0 тов. 0 грн. 1 $ = 26.00 грн.
Реєстрація
м. Львів, вул. Сахарова, 42
(032) 244-30-02 багатоканальний
(067) 675-19-41 Kyivstar
Завантажити прайс

Гарантійне та післягарантійне обслуговування у Львові

Гарантійне та післягарантійне обслуговування у м. Львів

Наш сервісний центр здійснює гарантійне обслуговування та підтримку товарів, придбаних у нас. Розміщується він там же де і магазин, м. Львів, вул. Ак. Сахарова 42, оф. 110. Продукція, виробник якої має авторизовані гарантійні сервісні центри на території України обслуговуються на цих СЦ. Доставка на ці сервіси здійснюється клієнтом.

Для комфортного обслуговування просимо звернути увагу на деякі правила, якими ми керуємося, виконуючи роботу:

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», для виконання гарантійного ремонту необхідно мати при собі та пред’явити під час реєстрації «…технічний паспорт або інший документ, який його заміняє, з відміткою про дату продажу…». Щоб здати пристрій на гарантійний ремонт Вам доведеться пред’явити гарантійний талон, завірений печаткою продавця та власне виріб, повністю укомплектований та в упаковці виробника.

Умови, яким повинен відповідати виріб під час звернення в СЦ:

  • виріб не повинен мати фізичних, хімічних чи інших пошкоджень.
  • бути в задовільному зовнішньому вигляді;
  • усі пломби та наклейки виробника (продавця) на виробі повинні бути збережені;
  • серійні номери повинні добре проглядатися та читатися;

 

На гарантійний ремонт не приймаються вироби із невстановленою несправністю (наприклад, «глючить», «тормозить», «якось не так працює»). У такому випадку ви можете скористатися послугою діагностика. Якщо виявлена проблема підлягає гарантійному ремонту – діагностика буде безкоштовною.

Сервісний центр залишає за собою право продовжити  термін гарантійного ремонту до 30-ти днів. При неможливості гарантійного ремонту, клієнт отримує аналогічний товар, або товар що не поступається за своїми характеристиками придбаному. У разі відсутності такого товару, клієнту повертаються кошти.

Якщо Вас не влаштовує рівень сервісу або є якісь зауваження чи пропозиції – ми з радістю їх вислухаємо і врахуємо у своїй роботі. Якості обслуговування приділяється значна увага і будь-які непорозуміння будуть усунуті.

На жаль, гарантія не поширюються на наступні групи  товарів:

  • витратні матеріали (картриджі, тонера, чорнила, СНПЧ та ін);
  • змінні носії інформації (дискети, диски);
  • вентилятори (кулери);
  • навушники до плеєрів;
  • коврики й аксесуари;

Гарантійні сервіс-центри техніки Львів